SEO reklama gali padėti padidinti pardavimus

Turėti internetinį verslą ir nesirūpinti SEO reklama – tai tas pats, kas nelaistant augalo, tikėtis, jog jis užaugs. Kažkada buvusi visai nežinoma, dabar SEO sritis padeda užkariauti internetą ir plėsti prekių ar paslaugų pasiūlą iki begalybės: būdami Lietuvoje, galite tapti žinomais Kinijoje, JAV ar Australijoje – tereikia tinkamos SEO optimizacijos ir lašelio kantrybės, nes šie darbai užtrunka. Kaip naudoti SEO reklamą, kad padidintumėte lankytojų srautus? 

seo

SEO reklama ir raktiniai žodžiai

Visų pirma, jokia SEO reklama nebus efektyvi, jei neišsiaiškinsite, kokie raktiniai žodžiai turi būti naudojami optimizuojant paieškos sistemas. Tai atlikti galite pasinaudoję Googe Analytics Keyword Search Tool ar kitais įrankiais, leidžiančiais sužinoti, pagal kokius žodžius ar frazes dažniausiai ieškoma jūsų veikla. Pavyzdžiui, jei pardavinėjate maisto papildus, galbūt dažniausiai įvedama frazė papildai lieknėjimui arba sporto papildai. Kad raktiniai žodžiai būtų kuo tikslesni, žaiskite su linksniais, galūnėmis ieškokite frazių, turinčių kuo mažiau konkurencijos – taip padidės tikimybė, kad Google jus iškels į viršų. 

Vidinis SEO

Norintiems, kad SEO reklama kuo greičiau pasiektų užsibrėžtų tikslų, reikia veikti palaipsniui. Išsiaiškinus raktinius žodžius, prasideda darbas su vidiniu SEO, apimantis meta žymių, aprašymų sutvarkymą, H1 antraštes, ALT žymes bei tinkamus puslapių URL. Kas juos sieja? Tiek kuriant meta aprašymus, tiek suteikiant nuotraukoms pavadinimus, tiek kuriant puslapio URL, turite naudoti raktines frazes. Jei manote, kad visus įmanomus raktažodžius sudėjus į vieną tekstą, tai sumažins jūsų darbą ir padės pakelti puslapį į Google aukštumas, klystate. Stenkitės kiekvienam aprašymui sukurti naują, unikalų tekstą ir kiekvienai skilčiai išrinkti po vieną raktinį žodį ar jų porą. Taip Google robotai lengviau atpažins tekstą, kuris imponuoja ir turi būti užfiksuotas.

Išorinis SEO

Puikiai atlikus pirmuosius veiksmus, reikia pradėti dirbti su išorine SEO optimizacija. Čia svarbiausias nuorodų, vedančių į optimizuojamą puslapį, publikavimas išoriniuose interneto šaltiniuose. Kuo daugiau puslapių bus nukreipiami į jūsiškį, tuo didesnį autoritetą turėsite. Norint, kad SEO reklama veiktų, o jūs taptumėte dar labiau matomi internetinėje erdvėje, turite prisiregistruoti populiariausiuose socialiniuose tinkluose ir tapti aktyviais jų vartotojais. Paskutinės tendencijos įrodo, kad į Facebook, LinkedIn, Google+ ir panašias paskyras, paieškos sistemų algoritmai žvelgia itin palankiai.

Parašykite komentarą