SEO optimizavimas (angl. search engine optimization) – procesas, kurio metu interneto svetainė „pakeliama“ į pirmuosąsias vietas Google paieškos sistemoje. SEO optimizavimas susideda iš išorinio ir vidinio SEO optimizavimo. Daugumoje šiuolaikinių svetainių yra atliekamas tik vidinis SEO optimizavimas. Šios svetainės kartais pasiekia “TOPus“ arba dėl mažos konkurencijos, arba dėl visiškos naujovės įvedimo į rinką. Na o jeigu konkurencija yra aukšta – vidinis SEO optimizavimas internetinės svetainės gali neiškelti net iki pirmųjų TOP 100 internetinių svetainių „Google“ paieškos sistemoje.
Vidinis SEO optimizavimas, kas tai?
Vidinis SEO optimizavimas – internetinės svetainės optimizavimas jos viduje. Vidinių nuorodų tvarkymas ir puslapių tinklo kūrimas jų pagalba, svetainės adresų – URL pakeitimas, vaizdinės medžiagos tinkamas paruošimas , antraščių tvarkymas, Meta aprašymų tvarkymas, raktinių žodžių aktyvavimas bei daug kitų smulkių darbų siekiant geresnės kliento patirties jūsų puslapyje. Apibendrinant, vidinis SEO padeda „Google“ paieškos sistemai aptikti jūsų puslapį ir pradėti jį reitinguoti.
Išorinis SEO optimizavimas, kas tai?
Išorinis SEO optimizavimas tai procesas, kurio metu kuriamas atgalinių nuorodų tinklas. Siekiant aukštesnės pozicijos „Google“ paieškos sistemoje yra reikalingos atgalinės nuorodos į internetinę svetainę. Palikdami atgalines nuorodas kitose internetinėse svetainėse parodome „Google“, kad mūsų internetinė svetainė įdomi bei naudinga skaitytojui.
Iš kur gauti atgalinių nuorodų?
Šiais laikais dar egzistuoja nemokamų straipsnių katalogų, kuriuose galite palikti savo nuorodą į internetinę svetainę. Taip pat galite kreiptis ir į SEO agentūras, kurios už tam tikrą mokestį patalpins jūsų straipsnius į mokamus straipsnių katalogus. Kuo didesnis ir žinomesnis straipsnių katalogas – tuo atgalinės nuorodos iš jų vertingesnės.
Ar galima atlikti išorinį SEO optimizavimą neatlikus vidinio SEO optimizavimo?
Išorinį SEO optimizavimą atlikti galima, tačiau tokiu atveju bus optimizuoti ne jūsų norimi, o tam tikri raktažodžiai. Pasitelkus reikiamus įrankius, tokius kaip „keywordplanner“ ar „kwfinder“ yra randami jūsų veiklos ieškomiausi raktiniai žodžiai. Vidinio SEO optimizavimo metu yra aktyvuojami ieškomiausi jūsų veiklos raktažodžiai.