Nors iš pirmo žvilgsnio atrodytų, kad didžioji dalis žmonių šiomis dienomis laiką ir datą sužino naudodamiesi savo kompiuteriu, planšete arba išmaniuoju telefonu, vis dėlto fiziniai kalendoriai išlieka labai populiarūs. Ir tai nėra tik įprotis ar miela daugelio pamėgta tradicija. Tai taip pat susiję ir su didesniu patogumu. Įprastai fiziniai kalendoriai visuomet būna mums prieš akis – ką jau kalbėti apie tai, kad dažnai ties kalendoriuje esančiomis datomis pasižymime ir mums svarbius darbus ar būsimus įvykius. Tai suteikia kur kas daugiau komforto ir neleidžia mums pamiršti to, kas yra aktualu. Todėl tikrai nereikėtų manyti, kad šiuolaikinės technologijos ir didelė technologinė pažanga visiškai išstūmė tokias fizines priemones.
Be to, pastebima, kad pastaruoju metu vis daugiau verslo savininkų būna linkę investuoti į kalendorių gamybą su nuotraukomis (jei norite apie šias paslaugas sužinoti plačiau, spauskite čia). Tai rodo, kad fizinio formato kalendoriai turi ir papildomų privalumų. Jei kalendorius yra pagaminamas pagal individualų užsakymą, jį pradžioje sumaketuojant taip, kad jis ne tik būtų gražus ir malonus akiai, tačiau taip pat padėtų reklamuoti vieną ar kitą norimą paslaugą arba prekę – vienu šūviu nušaunami du zuikiai. Tokį principą taiko daugybė įmonių, kadangi pastarasis pasirinkimas yra jau seniai patikrintas laiko.
Ir net jei iki šiol apie tai nebuvote susimąstę, tereikia suprasti pagrindinį šio pasirinkimo principą. Dažniausiai vartotojai įsigytą kalendorių naudoja visus metus. Tuo tarpu, jei jie jį gauna nemokamai (įmonė savo klientams ar verslo partneriams kalendorių padovanoja), apskritai nebesuka sau galvos dėl to, kur ir kokį kalendorių būtų galima įsigyti. Tokiais atvejais kalendorius tiesiog pastatomas ant darbo stalo arba pakabinamas ant sienos (atsižvelgiant į kalendoriaus tipą). Tuomet vartotojas kasdien mato ne tik kalendorių, bet ir įmonės prekės ženklą ar kitas su konkrečia įmone susijusias detales. Trumpiau tariant, tai ima veikti kaip nuolatinė, paveiki ir visiškai nemokama reklama, turinti ilgalaikę pridėtinę vertę. Taigi, kai matome tokius akivaizdžius privalumus, nebekyla klausimų, kodėl kalendorių gamyba su nuotraukomis nepraranda savo populiarumo.