Kaip veikia remarketingas

Kaip veikia remarketingas

Šiandien yra daugybė skirtingų internetinės reklamos priemonių, kuriomis gali lengvai ir greitai pasinaudoti kiekvienas verslas. Tačiau puikiai suprantama, kad neretai didelė pasiūla sukuria ir kur kas daugiau klausimų, į kuriuos būtina gauti visus reikalingus atsakymus. Trumpiau tariant, reikėtų pasidomėti, kokiomis internetinės reklamos priemonėmis naudotis yra efektyviausia – nepamirštant, kad kiekvienas verslas yra skirtingas, todėl ir reklamavimo būdai kaskart labai skiriasi. Kaip bebūtų, pastaruoju metu galima vis dažniau išgirsti vartotojų klausimus apie tai, kaip veikia remarketingas arba tai, kaip susigrąžinti prarastus lankytojus.

Taigi, turbūt žinote, kad vienos iš pagrindinių skaitmeninės rinkodaros priemonių šiomis dienomis yra SEO, AdWords ir Facebook reklama. Šis reklamos trejetas yra pats efektyviausias. Tačiau, kai kalbame apie reklamą, kuri norimą rezultatą mums sukuria akimirksniu, turėtume išskirti Google AdWords, kartu nepamirštant ir remarketingo. Google AdWords reklamos reklama gali būti rodoma tikslinei auditorijai, kuri internetinės paieškos sistemos pagalba ieško jiems aktualių prekių ar paslaugų. Tuo tarpu, jei vartotojas apsilanko viename ar kitame tinklalapyje ir jį palieka neatlikęs jokių verslui naudingų veiksmų, gali būti pasitelktas remarketingas, siekiant į tinklalapį sugrąžinti prarastą vartotoją.

Turbūt ne kartą esate pastebėję, kad jei renkatės prekes pasirinktoje internetinėje parduotuvėje, neilgai trukus įvairiuose internetiniuose portaluose imate matyti reklaminius skydelius, kuriuose reklamuojamos tos pačios prekės, kurias jūs rinkotės aplankytoje internetinėje parduotuvėje. Tai ir yra vadinama remarketingu, kuris turėtų padėti padidinti pardavimus ar paskatinti vartotojus veikti, atliekant tam tikrus verslui aktualius veiksmus, pvz., įsigyti prekę ar užsisakyti paslaugą, užpildyti anketą, pateikti savo kontaktinius duomenis, paspausti tam tikrą mygtuką ar kt.

Tokie sprendimai šiomis dienomis pasitarnauja daugybei verslų, kurie siekia pagerinti savo pasirinktos reklamos efektyvumą. Tačiau vėlgi, nereikėtų pamiršti, kad reklama geriausiai veikia tuomet, kai ji pasitelkiama kompleksiškai. Trumpiau tariant, jūs turėtumėte suformuoti labai efektyvią reklamos strategiją ir imtis jos laipsniško bei sistemingo įgyvendinimo, tokiu būdu padidinant tikimybę sulaukti dar daugiau tikslinių vartotojų, kuriuos domina būtent tai, ką gali pasiūlyti jūsų verslas.